Flashjátékok (kattints a képekre)
|
Rajzoló. |
|
|
|
Rajzoló. |
|
|
|
Szinező. |
|
|
|
Szinező. |
|
|
|
Szinező. |
|
|
|
Szinező. |
|
|
|
Szinező. |
|
|
|
Szinező. |
|
|
|
Válasszunk rajzot és szinezzük ki. |
|
|
|
Mandala - rajzoló játék. |
|
|
|
Öltöztetős játék. |
|
|
|
Egy majommal kell az egyforma színű golyókat egymás mellé helyezni. Ha három egyforma színű van egymás mellett, akkor azok eltűnnek. |
|
|
|
Az egyforma színű golyókat egymás mellé kell helyezni, és akkor azok eltünnek. |
|
|
|
Kattintással el kell tüntetni a golyókat. Csak akkor sikerül, ha legalább két egyforma van egymás mellett. |
|
|
|
Ugyanaz gyümölcsökkel. |
|
|
|
Három egyforma színű békát kell egymásmellé helyezni, ekkor azok eltűnnek. |
|
|
|
El kell tüntetni a szines négyzeteket. |
|
|
|
Ugyanaz. |
|
|
|
Az MSN-ből jól ismert játék, ahola szomszédos elemek cseréjével három egyforma szín kirakása és eltüntetése a cél. |
|
|
|
Szedjünk le minél több golyót úgy, hogy csak úgy lehet lépni, hogy egy másik golyón át kell ugranunk. |
|
|
|
Nyilak segítségével kell tologatni az elemeket úgy, hogy kirakjuk a megadott mintát. |
|
|
|
Meg kell találni az olyan egyforma elemeket, amik vagy egymás mellett vannak, vagy úgy vannak közel egymáshoz, hogy közöttük nincs másik elem. |
|
|
|
Keressük meg és kössük össze és tüntessük el az egyforma elemeket. |
|
|
|
Keressük meg és kössük össze és tüntessük el az egyforma betűket. |
|
|
|
Ugyanaz golyókkal. |
|
|
|
Arra kell törekedni, hogy egymás mellé öt vagy annál több egyforma virágot ültessünk, miközben minden egyes ültetésnél újabb és újabb virágot nőnek. Kirakható függőlegesen, vizsszintesen és srégan is. |
|
|
|
Helyezzüzzük egymás mellé az egyforma állatkákat és tüntessük el őket. Többféle pálya közül választhatunk. |
|
|
|
Az egymás mellett lévő virágok cseréjével el kell érni, hogy egymás mellett három egyforma virág legyen, ekkor azok eltünnek. |
|
|
|
Ugyanaz sportlabdákkal. |
|
|
|
Hasonló, csak itt egy négyzetben kell forgatni a golyókat, és h sikerül négy egyforma golytót egymás mellé tenni, akkor az eltünik. |
|
|
|
Egy autót kell a város útcáin át irányítani mindíg a megjelölt helyre. |
|
|
|
Egy gördeszkázó kutyával kell elkapni a felénk repülő tényérokat. A nyílbillentyűkkel kell irányítani a kutyát. |
|
|
|
Hami potyogó süteméyneit kell elkapkodni. |
|
|
|
Kapkodjuk el a potyogó makkokat. |
|
|
|
Tyukok tojásokat tojnak, és azokat kell elkapdoni egy kosárral. |
|
|
|
Egy mozgó korárlabda hálóba kell beletalálni a labdával. |
|
|
|
Ugyanaz. |
|
|
|
Fallabda játék. |
|
|
|
Teniszjáték. |
|
|
|
Irányítsuk a kukacot úgy, hogy megegye az almát. Minden alma növeli a kukac méretét. |
|
|
|
Labirintusjáték. |
|
|
|
|
|
|
|
Pacman. |
|
|
|
Nyulas pacman - jellegű játék. |
|
|
|
Tetrisz |
|
|
|
Tetrisz. |
|
|
|
Tetrisz. |
|
|
|
Tetrisz. |
|
|
|
Faltörőjáték. |
|
|
|
Faltörőjáték. |
|
|
|
Faltörőjáték. |
|
|
|
Egy memóriajáték, ahol arcokat kell párosítani. |
|
|
|
Memóriajáték ahol sárkánytojásokat kell párosítani. |
|
|
|
Tili-toli kirakó, ahol egy kis ürlégyt kell kirakni. |
|
|
|
Dominójáték. |
|
|
|
Dámajáték |
|
|
|
|
|
|
|
3d-s rubikkocka. |
|
|
|
Rubbikkocka. |
|
|
|
Billentyűzet gyakorlotató. |
|
|
|
Különböző matematikai alapműveleteket gyakorolhatunk: összeadás, kivonás, szorzás, osztás. Meg van adva az eredmény és a művelet, nekünk pedig ki kell választani, hogy mely számok teszik igazzá a nyitott mondatokat. A játék ellenőrzi is, hogy helyesen számoltunk e. |
|
|
|
Matematikai memóriajáték, ahol síkidomokat és testeket kell párosítani. |
|
|
|
Matematikai párosítós játék, ahol törteket kell párosítani. |
|
|
|
Klasszikus sudoku játék. |
|
|
|
Figurás sudoku - játék |
| | | | |